مهندسان و مدیران

 

 

 

 

مردی  سوار بر بالن در حال حرکت بود

ناگهان به یاد اورد قرار مهمی دارد

ارتفاعش را کم کرد و از مردی که روی زمین بود پرسید:

(( ببخشید اقا من قرار مهمی دارم . ممکن است به من بگویید کجا هستم تا ببینم به موقع می توانم  به قرارم برسم یا نه؟))

مرد روی زمین : بله شما در ارتفاع حدودا 6 متری در طول جغرافیایی 872418 و عرض جغرافیایی 214137 هستید

مرد بالن سوار : شما باید مهندس باشید.

مرد روی زمین :بله از کجا فهمیدید؟؟

مرد بالن سوار : چون اطلاعاتی که شما به من دادید اگر چه کاملا دقیق بود به درد من نمی خورد و من نمی دانم هنوز کجا هستم ایا به قرارم میرسم یا نه.

مرد روی روی زمین :شما باید مدیر باشید

مرد بالن سوار: بله از کجا فهمیدید؟

مرد روی زمین : چون شما نمی دانید کجا هستید و به کجا می خواهید بروید .قولی دادهاید و نمی دانید چطور به ان عمل کنید

انتظار دارید مسئولیت ان را دیگران بپذیرند . اطلاعات دقیق هم به درتان نمی خورد.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت12:09---11 فروردين 1391
چوخ قشه بید
Çok güzel
Yaşasin
هنر نزد ایرانیان است.
درياي آبي آرام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 7 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 17:51 توسط مهلا| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com